Sveiki atvykę į mano mažą pasaulėlį!

2013 m. sausio 5 d., šeštadienis

Mezgimo žymekliai/ Stitch markers

Šie dalykėliai labai naudingi mezgant, pasižymėti eilės pradžią, platinimus ar rašto dalį, beto įsegami padeda lengviau suskaičiuoti kiek numegzta eilių.

Man asmeniškai patogiausi žiedeliai, nes mažiau kliūva visur. Užsegamų turėjau daugiau, bet jie pagaminti iš labai prastos plastmasės, tad lūžta užsegus vos porąsyk. Geriau vietoj jų naudoti užuolaidų kabliukus užsegamus. Bet jie sunkesni ir labiau tempia mezginį.

-----

These things are very useful for knitting: to mark beginning of the row, increases, decrease, also helps easier count knitted rows.

I find the rings most practical and handy as they almost never scrape the yarn.


3 komentarai:

  1. Mezginio žymėjimui naudoju žiogelius, labai patogu :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man užsegami plastmasiniai taip pat visi sulūžinėjo. Šiemet švenčių proga draugės prigamino su karoliukais. Galiu riesti nosį,kad dailiai papuosšiu savo mezginį :-)))

    Žiogeliai man nepasitvirtino.... Nebent tokie kaip nuotraukos apačioje,pats kampinis,gelsvas. Gal kas matė kur tokių yra pirkti? Kelis turiu nuo pirktų rūbų,jais būna prisegtos etiketės su kainomis ir priežiūros trumpiniais.

    AtsakytiPanaikinti
  3. O sąvaržėlių nebandėt? Man labiausiai patinka.Ypač spalvotos.

    AtsakytiPanaikinti

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails