Sveiki atvykę į mano mažą pasaulėlį!

2016 m. sausio 2 d., šeštadienis

Kaip megzti kojines 2 virbalais

Seniai jau buvau įdėjusi kokią pamokėlę.. Taip taip, vėl pamokėlė apie kojinių mezgimą :) Patinka išbandyti vis naujus būdus.
Dviem virbalais jau anksčiau buvau įdėjusi, bet šios kojinės mezgamos visai kitaip. Privalumas tas, kad galima megzti iškart abi kojines vienu metu. Dažnai būna, kad pirma kojinė nusimezga su vėjeliu, o antrai ūpas kažkur išgaruoja. Pas mane dar nuo seniai guli dvi skirtingos kojinės, po vieną numegztos :D Teks ardyti ir megzti iš naujo abi.

Taigi, mezgiau iš kojinėms skirtų siūlų 100g 420 m. Sunaudojau 60 g. Dydis 38 (pėdos ilgis 25 cm). Virbalai 2,25 mm, bet galima ir plonesniais, kas laisviau mezga.

Uždėkite pusę akių, reikiamų jūsų mezgamai kojinei. Mano atveju aš uždėjau 32 akis.
Megzti norimo ilgio atnarą 2 geros, 2 blogos. Aš mezgiau 32 eiles. Tada megzti 12 eilių lygiuoju mezgimu (geroje pusėje geros akys, išvirkščioje - blogosios).
Pradedame siaurinti kulną.
1. Pirmą akį nukeliame, 2 akis sumezgame į kairę, sekančias akis mezgame gerosiomis, kol liks ant virbalo 3 akys, 2 kartu, paskutinę išmezgame;
2. visos akys išmezgamos blogosiomis.
Kartojame šias dvi eiles, kol ant virbalo lieka 1/3 akių (pas mane liko 12 akių).
Dabar gerojoje pusėje išmezgame visas 12 virbalo akių, ir iš kraštinės kilpos išmezgame akį. Turime ant virbalo 13 akių. Mezginį apsukame. Išmezgame 13 akių blogosiomis ir iš kraštinės kilpos išmezgame akį. Turime jau 14 akių. Taip kartojant šias dvi eiles vis pridėsime po akį kraštuose, kol akių skaičiaus nepasieksime prieš mezgant kulną. Tuo pačiu išsimegs kulnas, o siūti nieko nereikės. Ant virbalo vėl 32 akys.
Dabar mezgame pėdą lygiuoju mezgimu. Taip megzti reikia, iki pirštų siaurinimo. Mano mezgamų kojinių pado ilgis 25 cm. Kulnas gavosi 3,5 cm, tad pėdą reikia megzti 18 cm (86 eilės). Nuo kulno gaunasi viso 21,5 cm.
Išmezgus pėdą, siauriname akis pirštams. Vėl kaip kulnui, kol liks 12 akių. Po to vėl pridedame kiekviename šone po akį, iš kraštinės akies, kol turėsime ant virbalo 32 akis.
Toliau geroje išmezgame visas virbalo akis ir iš kraštinės kilpos išmezgame akį, ją sumezgame su paskutine virbalo akimi. Blogoje pusėje išmezgame visas akis blogosiomis, ir iš kraštinės kilpos išmezgame akį, ją sumezgame su paskutine virbalo akimis. Šiuo būdu prikabiname apatinę kojinės dalį su viršutine, nieko nesiuvant. Akių skaičius visada turi išlikti toks pats, t.y. tiek, kiek pradėjote mezgant kojinę (pas mane 32 akys). Taip mezgame 18 cm.
Taip pat išmezgame ir 12 eilių atnaros, vis iš kraštinės kilpos išmezgant po akį kiekvienoje eilėje ir jas sumezgant. Gaunasi toks kaip takelis šonuose.
Atnaros 2 geros, 2 blogos dalį išmezgame irgi prikabinant šonuose vis po akį iš kraštinės kilpos.
Baigus megzti atnarą, blogojoje pusėje nuleidžiame akis.
Štai kojinė ir pabaigta.

Šaltinis http://nitkoj.ru/vyazanaya-obuv-noski/1650-noski-na-dvuh-spicah-bez-shva.html

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails